Участь у вебінарі «Особистий бренд: покроковий план дій»
14-го листопада 2024р. науково-педагогічні працівники та здобувачі кафедри економіки, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу взяли участь у вебінарі «Особистий бренд: покроковий план дій». Захід організовано продюсерською агенцію SUNSHINE. Учасники вебінару обговорювали питання створення бренду компанії, етапи його просування, шляхи вирішення задач та проблем, з метою уникнення найпоширеніших помилок в просуванні бренду, досягнення основної мети брендингу – виокремити власний продукт або послугу серед конкурентів, зробити його відомим та привабливим для споживача.
Особливої уваги набуло питання формування особистого бренду, необхідного для створення іміджу людини та просування її послуг. Особистий бренд допомагає у формуванні репутації, довіри, робить людину відомою. Фахівці обговорили етапи та канали просування бренду, визначили контент просування. До того ж було визначено, що бренд може стати додатковим потужним активом компанії, який зростає в ціні та приносить прибуток.