Участь у вебінарі «Як підготувати локальний бренд для виходу на міжнародні ринки»
21-го листопада 2024р. науково-педагогічні працівники та здобувачі кафедри економіки, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу взяли участь у вебінарі «Як підготувати локальний бренд для виходу на міжнародні ринки». Впродовж роботи вебінару були розглянуті питання створення та локалізації бренду, можливості формування іміджу та емоційної привабливості бренду. Експерт заходу ознайомила учасників з особливостями створення бренду в різних країнах, його резонування з культурою та уподобаннями конкретного локального ринку. Розглянуті питання культурної адаптації контенту, продуктів і послуг. Презентоване програмне забезпечення для адаптації оригінальної програми до місцевих культур, налаштування інтерфейсів відповідно да регіональних уподобань та звичок. Визначено, що основною метою створення бренду є його актуальність, зрозумілість та привабливість для споживачів.