Бурцева Олена Георгіївна

Посада: старший викладач кафедри математики і фізики

Освіта: Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, 2008 р., спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Математика», кваліфікація – вчитель математики та інформатики.

Досягнення: навчання в аспірантурі за спеціальностю «13.00.01. – Загальна педагогіка та історія педагогіки» (2012-2015 рр.); кандидатську дисертацію захистила на тему «Формування інформаційної компетентності майбутнього учителя математики засобами медіаосвітніх технологій» 12 травня 2021 р. у спеціалізованій раді К 18.053.01 при Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького; в рамках теми кафедри розроблені програмні продукти та отримано чотири свідоцтва авторського права: «Програмний засіб «Мультискрипт 1.0» («Мультискрипт»); «Твір навчального характеру «Методичні рекомендації «Медіаосвітні технології в роботі учителя математики» до педагогічного програмного засобу «Асистент вчителя. Мультимедійні технології» («Асистент вчителя»)»», «Літературний письмовий твір наукового характеру «Науково-методичний семінар «Медіаосвітні технології в професійній діяльності вчителя»»».

Підвищення кваліфікації: з 31 січня по 14 березня 2022 р. пройшла підвищення кваліфікації (стажування) в Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного на кафедрі вищої математики і фізики. Обсяг годин – 90 (3 кредити ECTS).

Наукові інтереси: Елементарна математика, методика навчання математики,  математичний аналіз, теорія ймовірностей та математична статистика, практикум з розв’язання задач шкільного курсу математики, вибрані розділи шкільного курсу математики, комп’ютерні технології в навчальному процесі, рівняння математичної фізики.

E-mail: elena.burtseva19@gmail.com

Основні публікації:

  1. Бєсова О. Г. Два підходи до тлумачення поняття «Медіаосвіта». Вища освіта: проблеми і шляхи забезпечення якості: зб. праць Х Всеукр. наук.-метод. конф. (28-29 листопада 2013 р., Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»). Київ, 2013. С. 420-422.
  2. Бєсова О. Г. До питання структури професійної компетентності майбутнього вчителя математики. Наукове видання РВНЗ «Кримський гуманітарний університет». Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія: зб.наук пр. 2013. – Вип. 39. Ч.3. С. 45-49
  3. Бєсова О. Г. Медіаосвіта в формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя математики. Сучасний урок в школі: теорія і практика: Матеріали регіональної науково-практичної конференції. (Мелітополь, 1 листопада 2013 року. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького). Мелітополь, 2013.С. 127-131.
  4. Бєсова О. Г. Інформаційна компетентність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя математики. Науковий журнал Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології:– збірник наукових праць. 2014. № 5(39). С. 157-162.
  5. Бєсова О. Г. Медіаосвітні технології в процесі формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики. Наукове видання РВНЗ «Кримський гуманітарний університет». Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія: зб.наук пр. 2014 – Вип. 46. – Ч.4. С. 23-28.
  6. Бєсова О. Г. Підготовка майбутніх вчителів математики в контексті положень медіаосвіти в Україні. Технології формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. (Мелітополь, 27-28 лютого 2014 року. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького). Мелітополь, 2014. С. 170-174.
  7. Бєсова О. Г. Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій. Інформаційні технології в освіті. Матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції. (Мелітополь, 24-25 квітня 2014 року. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького). Мелітополь. 2014. С.47-53.
  8. Бєсова О. Г., Бєльчев П. В. Інваріативна та варіативна складові інформаційної компетентності майбутнього учителя математики. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: зб.наук пр. 2014. Додаток 1 до Вип. 5, Том III (54): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». С. 327-333.
  9. Бєсова О. Г. Медіаосвітні технології в процесі формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики. Сучасний урок в школі: теорія і практика. Матеріали ІІ регіональної науково-практичної конференції (Мелітополь, 26 березня 2015 року. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького). Мелітополь, 2015. С. 56-60.
  10. Бурцева О. Г., Бєльчев П. В. Застосування медіаосвітніх технологій для формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики в навчально-виховному процесі. Педагогика. Актуальные научные проблемы. Рассмотрение, решение, практика. Сборник научных докладов. (Гданськ, 29-30 червня 2015 року). Гданськ. 2015. С. 101-103.
  11. Бурцева О. Г. Застосування медіаосвітніх технологій для формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики в навчально-виховному процесі. Наукове видання Мелітопольского державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць. 2016. Вип. 8. С. 62-65.
  12. Бурцева О. Г. Історія виникнення медіаосвітніх технологій у процесі формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики. Наукове видання Класичного приватного університету. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. 2019. Вип. 67. Т .1. С. 142-146. (Index Copernicus International)
  13. Бурцева О. Г. Критерії та показники сформованості інформаційної компетентності майбутніх учителів математики. Наукове видання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. праць. 2020. Вип.  2(22). С. 31-40. (Index Copernicus International)
  14. Бурцева О. Г. Етапи формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. педагогічні науки: реалії та перспективи. зб. наук. праць. 2020. Вип. С. 27-32. (Index Copernicus International)
  15. Бурцева О. Г. Опис експериментального дослідження з формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології. (5-6 лютого 2021 р.). Класичний приватний університет. Запоріжжя, 2021. С. 35-39.
  16. Бурцева О. Г., Бєльчев П.В. Експериментальне дослідження щодо формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій. Вісник Запорізького національного університету. Серія «Педагогічні науки» № 1 (37), 2021 частина II. Запоріжжя, 2021. С 206-211. (Index Copernicus International)

Навчально-методичні посібники:

  1. Курс за вибором здобувачів освіти спеціальності 014 Середня освіта (Математика) «Медіаосвітні технології в професійній діяльності вчителя математики»: навч.-практ. посіб. 2-е вид., переробл. та допов. / О.Г. Бурцева. Мелітополь: ФОП Однорог Т.В., 2021. 98 с.

Наукометричний профіль викладача:

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&view_op=list_works&gmla=AJsN-F6T9wwhnl6IJ1b-PMqxBZ26mJKuFuGls7H9WNyieESqO6hdVSj_W3CDuYEY36uIVJrlWomiUQoJWf094fBgMgSIGXO8IhwjmLij7bP_sY-ipv_qBsFI8vX-fDuYDcXoJGKkW_yHs7IBljqSQm9-gQy92c_t-w&user=Mz59PAEAAAAJ

https://orcid.org/0000-0001-9644-2839